بنا ساز ، شرکت بنا ساز
بین کابینتی 60*120 جز رایج ترین نمونه ها است که در مدل های متفاوت مانند ماربل شیت و یا جایگزین کاسی در بازار موجود میباشد برای خرید بین کابینتی 60*120 تماس بگیرید

خرید بین کابینتی 60*120 و سفارش بین کابینتی 60*120

با نگارش مقاله ای دیگر در خدمت شما مشتریان محترم هستیم و در این بخش به معرفی بین کابینتی 60*120 میپردازیم. در ادامه قصد داریم تا متریال هایی که در این دسته بندی قرار می گیرند و از نظر بهای ریالی تمام شده و همچنین میزان پرتی جنس به هنگام نصب موجب اقتصادی بودن آن ها می شود اشاره داشته باشیم و نمونه های اجرایی این محصولات را برای درک بهتر شما عزیزان با شما به اشتراک می گذاریم.

بین کابیتی 60*120

همانطور که می دانیم آشپزخانه یکی از مهمترین عرصه ها و فضاهای منزل مسکونی به شمار می آید که معمولا بیشترین تردد و استحلاک را پیش رو خواهد داشت از این رو برای پوشش دیوار ها و فضای بین کابینتی همیشه متریال و المان هایی مورد پسند و ارزیابی ما قرار می گیرند که علاوه بر زیبایی بصری و ارزش بخشیدن به محیط، دوام و ماندگاری بالایی داشته باشند مانند بین کابینتی 60*120 از جنس ماربل شیت که در ادامه به معرفی آن می پردازیم.

بین کابینتی 60*120

انواع بین کابینتی 60*120

در این بخش از مقاله به معرفی انواع ما بین کابینتی در ابعاد 60*120 خواهیم پرداخت و گونه های موجود در بازار را نام خواهیم برد. در ادامه به بررسی شرایط نصب و اجرای این المان دکوری خواهیم پرداخت و به این موضوع اشاره دازیم که این سبک دیوارپوش را شما عزیزتم می توانید در بخش های مختلف منزل مانند تی وی وال، دیوار راهرو، سرویس بهداشتی و حمام و … یا حتی محیط اداری و تجاری مورد استفاده و مصرف داشته باشید.

بین کابینتی 60*120 مدل ماربل شیت

از پرمخاطب ترین و جذاب ترین مدل ها؛ بین کابینتی 60*120 مدل ماربل شیت است که امروزه مورد استقبال کاربران و طراحان عزیز قرار گرفته است. این متریال همانطور که در مقالات قبلی شرح دادیم، آنتی باکتریال، ضدحریق و قابل شستشو بوده و با ضخامت حدودی 3 میلیمتر در تنوع رنگ بندی بسیار بالا در بازار موجود است. وزن سبک، نصب آسان، قیمت اقتصادی و ارزان و همچنین تهیه آسان از مزایا و ویژگی های این محصول به شمار می آیند.

بین کابینتی 60*120 مدل ماربل شیت در واقع قطعات برش خورده از ورق های ماربلشیت با ابعاد استاندراد 122*280 سانتی متر است که به دلیل استقبال شما مشتریان محترم و همچنین حمل آسان و کم هزینه تر با ابعاد استاندارد 60*120 توسط دستگاه های مخصوص و در کارخانه برش می خورد تا با میزان پرتی کمتر برای محیط آشپزخانه و بخش بین کابینتی شما قابل نصب و اجرا باشد.

مدل بین کابینتی 60*120

بین کابینتی 60*120 مدل نورگذر

یکی از مدل های بسیار جذاب بین کابینتی 60*120 مدل نورگذر یا بکلایت یا بین کابینتی 60*120 نورگذر است که در برخی پروژه ها جهت دیزاین و زیبایی بیشتر توسط طراح در نظر گرفته می شود این متریال همانطور که از نامش پیداست نور را از خود عبور می دهد و جذابیت تمام شده کار را بیشتر می کند. ماربل شیت نورگذر برای اجرا نیاز به زیرسازی دارد تا محیط مناسب برای اجرای نور پردازی فراهم شود.

ابعاد استاندارد بین کابینتی 60*120 مدل نورگذر همان ابعاد استاندارد 120 سانتیمتر است که توسط دستگاه مخصوص برش داده می شود و هزینه تمام شده با این متریال نسبت به مدل های ساده بالاتر است چرا که هزینه زیرسازی و همچنین نورپردازی به پکیج نصب اضافه می شود و در نظر داشته باشید که به دلیل شیوه تولید و مواد اولیه بکار رفته در محصول قیمت خود ورق هم بالاتر از مدل های ساده است.

بین کابینتی 60*120 مدل فومی

یکی از متریال هایی که امروزه به دلیل قیمت بسیار ارزان و نصب بسیار آسان مورد استقبال کاربران قرار گرفته است بین کابینتی 60*120 مدل فومی است که به دیوارپوش قابل شستشو و پشتچسبدار معروف است. این سبک دیوارپوش خاص با ابعاد استانداد 70*70

خرید بین کابینتی 60*120

در مورد خرید بین کابینتی 60*120 خدمت شما عزیزان اینگونه شرح می دهیم؛ همانطور که می دانیم تنوع در این مدل دیوارپوش بسیار بالا است و طرح های مختلف سنگ در رنگ های  مختلف و همچنین طرح چوب و آجر را برای انتخاب پیش روی ما می گذارد که شما دوستان گرامی با توجه به سلیقه خودتان و همچنین میزان بودجه در نظر گرفته شده و دکور و دیزاینی که در ذهنتان خلق کرده اید انتخاب نهایی را انجام می دهید.

پیشنهاد ما به شما برای خرید بین کابینتی 60*120 در گونه های مختلف این است که خریدی بی واسطه داشته باشید به این صورت که خرید محصول از فروشگاه و یا انبار خود کارخانه باشد. با پیشبرد این کار علاوه بر این که تنوع بسیار بالاتری را پیش رو دارید، بهای ریالی تمام شده نیز بسیار پایین تر خواهد بود و در کنار خرید موفق شما عزیزان می توانید تیم نصب حرفه ای را جهت پیشبرد نصب متریال نیز پیش رو داشته باشید.

خرید بین کابینتی 60*120

فروش بین کابینتی 60*120

یکی از پر چالش ترین اقداماتی که همه ما زمان خرید محصول با آن رو به رو هستیم، پیدا کردن فروشگاه ها و فروشندگان آن محصول است. چرا که همه ما ترجیح می دهیم که نمونه های فیزیکی را مشاهده کنیم و کیفیت جنس مورد نظر را ارزیابی کنیم و در نهایت اقدام به خرید کنیم. فروش بین کابینتی 60*120 در فروشگاه های مختلف در سطح شهر موجود است و به دلیل ابعاد استاندارد و کوچک به راحتی قابل حمل است، پس ما با مراجعه به مکان درست می توانیم پس از انتخاب رنگ متریال را تحویل بگیریم و هزینه حمل جداگانه ای پرداخت نکنیم.

البته که فروش بین کابینتی 60*120 امروزه بسیار آسان شده است و بیشتر شما مشتریان محترم با مراجعه به سایت و یا شبکه های مجازی نمونه های مختلف را می بینید و به صورت اینترنتی خرید متریال را انجام میدهید و با این کار در زمان خود صرفه جویی می کنید. لازم است بدانید که تیم بناساز به صورت 24 ساعته و شبانه روزی آماده خدمت رسانی به شما عزیزان است و برای پیشبرد کار فقط لازم است تا با شماره های درج شده بر روی سایت تماس بگیرید و با همکاران ما در ارتباط باشید.

سفارش بین کابینتی 60*120

شما دوستان عزیز برای ثبت سفارش بین کابینتی 60*120 در گونه های مختلف فقط لازم است تا یک عکس و ابعاد از محیط مورد نظرتان تهیه کنید و آن را در یک پیام رسان برای همکاران ما ارسال بفرمایید. تکنسین های نصب شرکت با توجه به ابعاد و تصاویر ارسال شده محاسبات متریال مصرفی را بهمراه چسب و ابزار انجام میدهند و در صورت نیار به تیم نصب؛ هماننگی لازم را جهت ارسال جنس و زمان نصب با شما انجام میدهند.

سفارش بین کابینتی 60*120 در مدل های مختلف می تواند به صورت اینترنتی و غیر حضوری باشد یا به صورت حضوری که شما عزیزان انتخاب می کنید. در هر صورت شوروم شرکت بناساز آماده خدمت رسانی به شما عزیزان است که تشریف بیاورید و نمونه های مختلف متریال را در رنگ بندی اجرا شده ملاحظه و انتخاب کنید. در صورتی که ترجیح شما سفارش غیر حضوری باشد در پیام رسان میزبان شما هستیم و نمونه ها را ارسال می کنیم.

قیمت بین کابینتی 60*120

قیمت بین کابینتی 60*120

یکی از مهمترین آیتم هایی که لازم است حتما مورد بررسی قرار بدهیم قیمت بین کابینتی 60*120 است، که در این بخش اینگونه صحبت را پیش می بریم؛ چرا امروزه تقاضای شما مشتریان محترم نسبت به این محصول زیاد شده است و چه دلایلی موجب رضایتمندی شما از این گونه متریال شده است. در ابتدا اشاره داریم به قیمت محصول که نسبت به ابعاد کوچکتر کاهش دارد و در مرحله دوم حمل اسان و همچنین نصب راحت است و در ادامه نیز به میزان پرتی کمتر بعد از نصب محصول نیز اشاره می کنیم.

ابعاد بین کابینتی از نظر ارتفاع در همه منازل مسکونی استاندارد است و معمولا بین 57 تا 60 سانتی متر است ولی در طول متفاوت است چرا که خانه های مختلف با توجه به پلان و متراژی که دارند در محیط آشپزخانه و بخش بین کابینتی متفاوت هستند. برای محاسبه قیمت بین کابینتی 120*60 فقط کافی است که مترطول بخش بین کابینتی را برداشت کنید و آن را بر 120 سانتی متر تقسیم کتید نتیجه این محاسبه تعداد ورق 60*120 را نشان می دهد که شما عزیزان برای پوشش ما بین کابینتی خود نیاز دارید تهیه کنید.

نصب بین کابینتی 60*120

اجرا و نصب بین کابینتی 60*120 را در دسته بندی مزایا و محاسن این متریال قرار دادیم و همانطور که پیش تر اشاره داشتیم؛ ابعاد کوچک این محصولات و انعطافپذیری بالای آن موجب می شود تا هزینه حمل تا لوکیشن شما کاهش داشته باشد و حتی با وسیله نقلیه شخصی قابل حمل باشد. در ادامه به شیوه نصب این متریال کاربردی می پردازیم که نمونه های ماربل شیت با چسب های مخصوص پلی یورتان و یا چسب های ماستیک بر روی دیوار صاف و یکدست ارجرا و نصب می شوند و در برخی نقاط با توجه به شرایط نصب برش می خورند.

در مراحل نصب بین کابینتی 60*120 در گوشه ها و شکستگی های دیوار لازم است تا از ابزار های مخصوص مانند نبشی و یا اسکوتی استفاده شود و به خصوص بخش پایین کار یعنی تقاطع بین کابینتی و صفحه کابینت بهتر است تا با ابزار های مخصوص پوشش داده شود تا علاوه بر زیبایی بصری آببندی شود و طول عمر کار را بالا ببرد.

در صورتی که شما عزیزان مدل های پشتچسبدار و فومی را برای پوشش و نصب بین کابینتی 60*120 انتخاب کردید؛ نیازی به تیم نصب و همچنین ابزار های مخصوص دور کار و حتی خرید چسب های مخصوص ندارید. تنها کافی است تا کاور یا کاغذ روغنی پشت تایل را جدا کنید و آن را بر روی دیوار مورد نظر نصب کنید و در صورتی که لازم باشد آن را برش بزنید  با استفاده از یک کاتر یا قیچی به راحتی می توانید عملیات نصب را پیش ببرید.

نصب بین کابینتی 60*120

پخش بین کابینتی 60*120

در انتهای مقاله لازم است خدمت شما سروران گرامی اعلام کنیم که شرکت بناساز و همچنین شرکت های زیر مجموعه ای که دارد در کنار سایت های فروشگاهی به صورت حضوری و غیر حضوری آماده خدمت رسانی به شما و فروش و پخش متریال های مختلف دکوراسیون داخلی از جمله پخش بین کابینتی 60*120 می باشد و قصد دارد تا به صورت مستقیم و بدون واسطه متریل درجه یک را در اختیار شما عزیزان قرار بدهد.

همکاران عزیز و فروشگاه هایی که در نقاط مکانی مختلف و شهرستان ها فعال هستند و قصد دارند تا فروش و پخش بین کابینتی 60*120 را در مدل های مختلف انجام دهند؛ می توانند در یک پیام رسان با کارشناسان فروش ما در ارتباط باشند و عکس از کارت ویزیت و تابلو فروشگاهشان ارسال کنند و نمونه های مختلف را با مناسب ترین قیمت و بالاترین کیفیت ثبت سفارش کنند و در پخش محصولات دکوراسیون داخلی در سراسر کشور همیار تیم بناساز باشند.

بین کابینتی 60*120 جایگزین کاشی

امروزه با پیشرفت تکنولوژی در کنار صنعت تولید و جایگزین شدن متریال های جدید و جذاب با نصب آسان به جای محصولات قدیمی، شیوه پیشبرد کار و اجرای پروژه های بازسازی دچار تحول بزرگی شده است و همه ما شاهد ظهور المان های جدید دکوری مانند بین کابینتی 60*120 در بازار هستیم. تنوع بالا و همچنین وزن سبک و قابل شستشو بودن این متریال ها نیز موجب شده است تا جایگزین مناسبی برای سرامیک و کاشی باشد.

چرا که نصب متریال های قدیمی تر مانند کاشی و سرامیک موجب می شود تا وزن سنگین تر، اجرای طولانی تر و کثیف کاری بیشتر زمان نصب دیوارپوش را پیش رو داشته باشیم و از این رو استقبال شما مشتریان محترم از محصولات آماده با نصب سریع و آسان مانند بین کابینتی ماربل شیت 60*120 که جایگزین مناسبی برای سرامیک و کاشی است بیشتر شده است که همه مدل ها قابل شستشو و آنتی باکتریال و مهمتر از همه ضد حریق هستند.